Przesyt tradycyjnej reklamy – wzrost znaczenia sponsoringu
Przesyt tradycyjnej reklamy – wzrost znaczenia sponsoringu

Agencje reklamowe coraz częściej borykają się z problemem tworzenia angażujących reklam o emocjonalnym charakterze. Przesyt reklamy tradycyjnej sprawił, że odbiorcy ignorują ją, nie zwracając szczególnej uwagi na produkt i kontekst przekazu.

czytaj więcej
Ambush marketing – nieuczciwa konkurencja sponsoringu
Ambush marketing – nieuczciwa konkurencja sponsoringu

Jednym z przejawów konkurowania przedsiębiorstw na rynku jest poszukiwanie innowacyjnych, skutecznych, a zarazem relatywnie tanich form komunikacji marketingowej. Jednym ze sposobów redukcji kosztów jest nie do końca uczciwa forma promocji – ambush marketing. 

 

czytaj więcej
Sport – masowy czy elitarny?
Sport – masowy czy elitarny?

Wydarzeniami sportowymi interesują się w mniejszym, bądź większym stopniu wszystkie grupy społeczne. Sport jest produktem masowym, aczkolwiek istnieją dyscypliny, których odbiorcami są elitarne grupy ludzi. 

 

czytaj więcej
Rola sponsoringu dla sponsorujących
Rola sponsoringu dla sponsorujących

Przy podejmowaniu decyzji o wyborze podmiotu sponsorowania przedsiębiorstwo powinno wziąć pod uwagę wizerunki kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami sportu i wykorzystać te, które będą najlepiej pasowały do pożądanego obrazu sponsora.
 

czytaj więcej
Charakter marketingu sportowego
Charakter marketingu sportowego

Stale poszerzająca się grupa docelowa zorientowana na sport to poważny biznes, który każdego roku generuje miliony złotych. Płaszczyzną, na której sport wykorzystywany jest do promocji nazywamy marketingiem sportowym.

czytaj więcej
Polish Match Tour na targach Wiatr i Woda
Polish Match Tour na targach Wiatr i Woda

Zapraszamy na stoisko Polish Match Tour na największych w Polsce targach sprzętu żeglarskiego i sportów wodnych.

 

czytaj więcej
Opowiadanie historii w sporcie
Opowiadanie historii w sporcie

Storytelling to forma komunikacji marketingowej, która sprzedaje przede wszystkim doświadczenie i pozytywne chwile, a nie sam produkt czy usługę. Storytelling w sporcie to opis i wizualizacja emocji towarzyszących sytuacji, w której ten produkt jest wykorzystywany.

 

czytaj więcej
Naming rights – nowy rynek marketingu sportowego
Naming rights – nowy rynek marketingu sportowego

Pomysł sprzedaży praw do nazwy obiektu sportowego to popularny w USA trik pozwalający na długoletni zastrzyk gotówki, zapewniający bezpieczne funkcjonowanie obiektu. Chociaż w Polsce mamy duże areny wymagające znacznych nakładów finansowych, to sprzedaż ich nazw budziła kontrowersje.

 

czytaj więcej
poprzednia
następna