Sponsoring w żeglarstwie

Sponsoring w żeglarstwie

Żeglarstwo, jak żaden inny sport łączy w sobie wytrwałość, odwagę i współpracę – na wodzie nie ma miejsca na wątpliwości i złe decyzje. Wspieranie dyscypliny o tak jednoznacznie pozytywnych wartościach jest szansą na firmy na wybicie swoich cech i zaistnienie w świadomości odbiorców.

 

Sponsoring w sporcie, oparty na obustronnych korzyściach jest formą promocji, która otwiera marce drogę do grupy odbiorców nakierowanych na wybrane wartości. Tymi, które wybijają żeglarstwo ponad inne dyscypliny sportowe są pasja i zaangażowanie uczestników, a także odmienność – żeglarstwo, jak żadna inna aktywność angażuje fizycznie i psychicznie, daje możliwość odpoczynku w naturze i spędzenia czasu z bliskimi osobami. Dla firmy, która chciałaby towarzyszyć żeglarstwu istotne jest, że łączy on wiele dziedzin – z jednej strony to przebywanie na wodzie i styczność z żywiołami, a z drugiej ekologiczny i zdrowy sposób na życie i realizowanie pasji.

 

Zgodnie z raportem dotyczącym polskiego rynku żeglarskiego, prawie 8 milionów Polaków zetknęło się z żeglarstwem, z czego ponad pół miliona to aktywni uczestnicy regat, konkursów i zawodów. To rynek w zasadzie niezagospodarowany – dotarcie do tych osób gwarantuje sukces wizerunkowy, ponieważ sponsoring pojawia się w otoczeniu pozytywnym, budzącym dobre skojarzenia.

 

Żeglarstwo w Polsce zyskuje na popularności  – budowa nowej i poprawa istniejącej infrastruktury portowej w rejonie Pomorza Zachodniego i Mazur zapewni nowe wydarzenia na wodzie oraz poprawi ich widowiskowość. Żeglarstwo rekreacyjne generuje relatywnie wysokie koszty uprawienia dlatego przyciąga głównie marki luksusowe, jak producentów zegarków czy biżuterii. Z kolei konieczność dostarczenia mediów i paliw otwiera dystrybutorom drogę do nienachlanego promowania swoich usług. Zmienia się także podejście do żeglarstwa profesjonalnego – odchodzi się od realizowanych daleko od brzegu konkursów, a zmierza w kierunku przyjaznych dla kibica krótkich wyścigów o jasnych zasadach. Pozwala to marce wybić się wśród innych, jako innowacyjna,  intuicyjnie otwierająca się na nowe możliwości.

Marketing sportowy – dotarcie do ludzi, których szukasz
Marketing sportowy – dotarcie do ludzi, których szukasz

Sport jest nośnikiem emocji niezależnie, czy uczestniczy się w nim aktywnie, czy jedynie jest się biernym obserwatorem – jednak pozytywne wykorzystanie przywiązania do zespołu, zainteresowania dyscypliną i śledzenia rozgrywek jest podstawą marketingu sportowego.

 

czytaj więcej
nazwa podstrony 5
nazwa podstrony 5

Suspendisse tempus massa eget dolor suscipit, sit amet luctus nisi lacinia. Phasellus viverra ligula vel dolor iaculis volutpat. Aliquam at justo pretium, volutpat justo id, fringilla diam. Duis et neque nec arcu fermentum ultricies.

 

czytaj więcej
nazwa podstrony 4
nazwa podstrony 4

przykladowy tekst

Suspendisse tempus massa eget dolor suscipit, sit amet luctus nisi lacinia. Phasellus viverra ligula vel dolor iaculis volutpat. Aliquam at justo pretium, volutpat justo id, fringilla diam. Duis et neque nec arcu fermentum ultricies.

 

czytaj więcej
Mistrzostwa Polski 2019 Mistrzostwa Polski 2019 24.09.2018 Najnowsza galeria Świnoujscie Match Race 2018 Świnoujscie Match Race 2018 25.06.2018 Szczecin Match Race 2018 Szczecin Match Race 2018 1.05.2018
Newsletter

Bądź na bieżąco z wszystkimi informacjami!

Facebook
Polub nasz profil
Youtube
Zobacz nasze filmy
Sponsoring
czytaj więcej
Zadaj nam pytanie

Masz wątpliwości? Pytania? Chcesz wiedzieć więcej? Już dzisiaj możesz zadać nam nurtujące Cię pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą i rozwiejemy

wszelkie wątpliwości!

Serdecznie zapraszamy!

zadaj pytanie
TOUR INFO
cykl regat meczowych
ligi regatowe
ekstraklasa żeglarska
eventy
nowa energia
akademia
program szkoleniowy